Герметизація фісур

Однією із профілактик появи карієсу на постійних зубах є правильний догляд за ротовою порожниною. Особливо це важливо в дитячому віці, коли молочний прикус змінюється на постійний. Через недостатні мануальні навички дитини в чищенні зубів, з’являється ризик виникнення карієсу на щойно прорізаних постійних зубах. Для запобіганню цьому і проводиться герметизація фісур.

Що таке фісури і фісурний карієс?

Інколи доступ зубної щітки до поверхні зуба може бути ускладнений особливостями анатомічної будови. Це в першу чергу стосується жувальних зубів: на їх поверхні розташовані борозни, так звані фісури, що можуть бути досить вузькими і глибокими.

Глибокі фісури створюють бактеріям сприятливі умови для закріплення та розмноження з подальшою появою зубного нальоту. Зубній щітці важко проникнути в такі глибокі фісури, або ж дитина може недостатньо уважно проводити щоденне чищення зубів. Постійне недоочищення нальоту приводить до його накопичення і утворення карієсу.

Процедура герметизації фісур

Герметизація фісур – це процедура, при якій природні борозни (фісури) на поверхні зуба, де емаль ще недостатньо сформована, ізолюють спеціальним матеріалом (герметиком). Це запобігає проникненню бактерій в середину фісур.

Крім ізолюючої дії герметик зміцнює поверхню зуба за рахунок фтору і не спричиняє негативного впливу на подальші фізіологічні процеси зубів.

Для визначення необхідності герметизації і при виборі методики наші спеціалісти ретельно досліджують поверхню зубів. Це дозволяє оцінити форму, глибину, розмір фісур, помітити наявність демінералізації емалі, пігментації і карієсу.

Герметизація фісур може проводитися і для дорослих, оскільки це знижує ризик виникнення карієсу.